Projektgrupp för förstudie behövs

På föreningsstämman presenterades de fortsatt planerna för att utveckla hamnen. Under sommaren och hösten 2017 är planerat att göra en förstudie på nästa steg, vilket är en docka och ny vaktstuga. Till detta arbete bestämdes att en projektgrupp ska sättas samman av en till tre personer.

Härmed efterfrågas DU som är intresserad av att ingå i den gruppen.

Det som ska göras i förstudien är att:

1. Ta kontakt med företag som kan bygga dockan/kajen, och diskutera möjliga lösningar och kostnader för genomförande.
  2. Ta fram krav och finna förslag på stugor som kan passa våra behov, med uppskattning på kostnader, samt att ta kontakt med kommunen för ett förhandsbesked på bygglov.
  3. Samt presentera detta för styrelsen, som tillsammans gör en presentation till föreningsstämman 2018.

Har du frågor eller direkt vill anmäla dig till ordförande Matts Rehnström på matts.rehnstrom@gmail.com.