Bli medlem eller Hyra

För att få möjlighet att använda hamnen finns det två sätt: att bli medlem eller att hyra plats.

Medlemskap finns i två delar: Hamnmedlem och Rampmedlem.

Hamnmedlem och delägande erhålles genom köp av bryggplats från någon av föreningens medlemmar som vill sälja sin andel. Köp görs upp av den säljande medlemmen och den nya. Pris är enligt er överenskommelse. Kostnad för medlemskap tillkommer beroende på platsen bredd och ligger på 900:- – 1.500:- kr.

Intresseanmälan kan annonseras på klubbens anslagstavla eller på webbplats så som Lokus eller dylikt.

Den säljande medlemmen skall vid försäljning ge sitt andelsbevis till köparen och meddela till kassören att försäljning har gjorts. Meddelandet skall innehålla säljarens namn och plats, samt köparens namn, adress, telefonnummer och e-post till den övertagande medlemmen.

Rampmedlemskap för de som endast vill använda sjösättningsrampen kan sökas genom att kontakta vakten eller så kassören eller ordförande. Pris 350 kr per säsong.

Hyra

Man kan hyra bryggplats och/eller uppläggningsplats.

För att hyra uppläggningsplats kontaktar man kassören via formuläret nedan. Pris för att hyra per år är 700:- för medlemmar och 1.500 kr för icke medlemmar.

Ett 30-tal bryggplats uthyres säsongsvis. Intresse för att hyra plats görs genom att fylla in nedan formulär: